Subject: FW: Moldova sotsiaalministri kiri minister Karmen Jollerile
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 15:10:27 +0300

_____

Saatja: Kaia Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 16. juuli 2026 12:20
Adressaat: Gerli Baida - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Gea Otsa - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Moldova sotsiaalministri kiri minister Karmen Jollerile

Tere!

Käesolevaga edastan Moldova saatkonna kaudu saabunud kirja/kutse koopia 
(lisatud fail). Palun abi kirja edastamisel kirja adressaadile, 
sotsiaalminister Karmen Jollerile.

Tänulikult, heade soovidega,

Kaia Laas

referent | poliitikavaldkond

+372 637 100

Välisministeerium

Islandi väljak 1 | 15049 Tallinn

 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee |  <https://twitter.com/MFAestonia> 
@MFAestonia

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.