Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 14:03:28 +0300

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/08606 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, Nurga tänav // 
Tartu mnt 33 (Iisaku keskväljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tere! Alutaguse vald soovib ehitada välja Iisaku 
Keskväljaku osas. Taotlusel on märgitud ruumikuju, mis osas. Sinna tuleb 
tänavakivi ja istepingid. Näidatud on ära ka uus bussiootepaviljoni asukoht. 
Kõik tööd teostatakse munitsipaalmaa peal. Ülekäigurada rajada ei ole 
plaanis. Sama projekti raames on rajatud Teie kooskõlastusega mänguväljak 
Nurga tänava katastriüksusele. Hetkel taotleme projektist rahastust, seega 
oleme väga tänulikud, kui saaksite projekti esimesel võimalusel üle vaadata.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27946892>  (menetlus nr: 
559855), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.