Subject: RE: Loovälja tee 7 juurdepääs Loovälja teelt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "Veiko Taevere" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 08:52:43 +0200

Tere

Tänan edastatud andmete eest.

Kontrollisin ning Transpordiamet on 22.11.2021. a antud ristumiskoha ka
vastu võtnud. Lisasin vastava allkirjastatud akti ka manusesse.

Seega on antud ristumiskohaga korras.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Veiko Taevere <[email-masked]>
Sent: Monday, November 20, 2023 1:53 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Loovälja tee 7 juurdepääs Loovälja teelt

Tere Hr. Laur Kõiv,

Meie reedese telefonivestluse jätkuks edastan info Loovälja tee 7 kinnistu
ligipääsu kohta. See püsiv juurdepääs ehitati välja Loovälja tee 9
Tootmishoone laienduse käigus 2021 aastal, ning sisaldub selle hoone
ehitusloa projektis ning ehitusloas. Selle ühenduse väljaehitamisega
likvideeriti ka ajutine juurdepääs Loovälja teelt, mis ka osaliselt
kattus. Servituudid selle juurdepääsu rajamiseks Loovälja 7 kinnistule
Loovälja tee 9 omaniku kasuks on vähemalt seatud, riigimaa kohta ei oska
ma hetkel öelda, et kas sai kasutada varasemat servituuti (mahtus
servituudi alasse ) või ei.

Edastan teile selle hoone ehitusloa ja ehitusloa konteineris loetletud
asendiplaani joonise.

Loodan, et saame siit edasi,

Lugupidamisega,

Veiko Taevere

AS Maru Ehitus

Kinnisvaraarenduse projektijuht

Project Manager of Real Estate Development

T: +372 657 5882

M: +372 503 3058

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.maru.ee <http://www.maru.ee/>