Subject: Päringu soov
From: <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 13:02:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme varasemalt teinud erinevaid päringuid hüpoteekide osas. Meil on üks
värske soov, mille osas sooviks esmalt maksumust teada.

Huvi pakuvad kõigepealt kliendid, kelle varale on seatud hüpoteek 5mEUR ja
üle Eestis tegutsevate pankade kasuks välja arvatud Swedbank AS.

Lisaks pakuvad huvi kliendid, kelle varale on seatud hüpoteegid vahemikus
0.1mEUR kuni 0.3mEUR; 0.3mEUR kuni 0.7mEUR  ning 0.7mEUR kuni 5mEUR Eestis
tegutsevate pankade kasuks välja arvatud Swedbank AS. Oluline oleks need
saada eraldi lehel/dokumendis.

Panga nimi, vara asukoht, hüpoteegi summa jm pole oluline. Huvi pakub
kliendilist, milles sisaldub kaks eraldi veergu: kliendi nimi ja kliendi
registrikood. Eraisikust kliendid (isikukoodiga võib välistada).

Näide: klient x, kliendi registrikood y.

Pangad, kelle kasuks seatud hüpoteegid ja kommertspandid huvi pakuvad, on
järgmised:

AS LHV Pank reg.kood 10539549

AS SEB Pank reg.kood 10004252

Coop Pank AS reg.kood 10237832

Luminor Bank AS reg.kood 11315936

Parimate soovidega

Priit