Subject: [DKIM katki]Teavitus asutuselt arvamuse / kooskõlastuse küsimise kohta TPR-s
From: <[email-masked]>
To: "Info - TA" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 13:00:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Hea TPR kasutaja!

Käesolevaga teavitame, et Teie asutuselt oodatakse arvamust või 
kooskõlastust ning sellele ülesandele pole veel valitud vastutavat täitjat. 
Palume määrata ülesande eest vastutav täitja esimesel võimalusel.
Planeering: DP039860 Tatari tn 56, Tatari tn 56b, Tatari tn 56c kinnistu ja 
Tatari tn 58, Tatari tn 58a kinnistu detailplaneering
Toiming: Detailplaneeringu kooskõlastamine enne vastuvõtmist
Tagasiside tüüp: Kooskõlastus
Esitaja: Terviseamet
Tähtaeg: 30.09.2026
Sisu: Palun kooskõlastada detailplaneering.

Otselink ülesandele: 
<https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP039860/arvamused/toiming/334033/tagasiside/261343> 
https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP039860/arvamused/toiming/334033/tagasiside/261343

Lugupidamisega
Tallinna Linnaplaneerimise Amet