Subject: Tehnilised tingimused 10kV maakaabli paigaldusele
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 09:51:00 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP8396 „AJ Lõpu elektrivõrgu
ümberehitus, Tapa linn, Tapa vald, Lääne-Viru maakond“.

Saadan Elektrilevi OÜ tehnilise lahenduse Keskpinge maakaabli
paigaldamiseks 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee km 140,63 – 141,71.

Sooviks teada kas on vastuväiteid/ tingimusi kaabli paigaldamiseks antud
piirkonda?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.