Subject: FW: Toonekure tee 4 Kurepalu kasutusluba ja Toonekure tee 17 Kurepalu ehitusluba
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 07:35:34 +0300

From: Kalver Künnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 1:46 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Jüri Tomson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Toonekure tee 4 Kurepalu kasutusluba ja Toonekure tee 17 Kurepalu 
ehitusluba

Tere !

Kastre valda on laekunud riigitee nr 22269 Sooru – Kure tee km 1,70 teest 
paremale riigimaantee omavolilise maha sõidu rajamise  järelevalve menetluse 
lõpetamise teade (manuses).

Manuses on  Toonekure tee 4 kinnistu kasutusloa eelnõu kooskõlastamise 
jätmise seisukoht ja Toonekure tee 17 ehitusloa seisukoht.

a.	Kas riigitee nr 22269 Sooru- Kure tee km 1,67 ristmik on välja ehitatud 
vastavalt planeeringule, ehitusloale (ehitusprojektile) ja sõlmitud 
lepingule.
b.	Kas riigitee nr 22269 katte kahjustamine on lahenduse leidnud.

Palun täpsustada, millal Transpordiamet   kooskõlastab  Toonekure  tee 4 
kasutusloa taotluse ja Toonekure tee 17 ehitusloa taotluse.

Kas peale riigitee nr 22269 Sooru – Kure tee km 1,67 ristmiku välja 
ehitamist vastavalt planeeringule ja sõlmitud lepingule?

Missugune dokument tõendab riigitee nr 22269 Sooru- Kure tee km 1,67 
ristmiku välja ehitamist nõuetekohaselt.

Kas Kastre vald võiks saada antud dokumendi koopia, et me saaksime 
prognoosida ehituslubade ja kasutuslubade väljastamist.

Lugupidamisega,

Kalver Künnapuu

Ehitusspetsialist

Kastre vald

+372 5306 3223

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]