Subject: Liiklusvälise loa tegevuse taotlus Rannarahva festivali ajaks_11.07.2026
From: "Marje Kuusmik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 12:17:26 +0300

Tere!

Viimsi taluturu külastajatele on igal laupaeval kell 9.00-15.00 eraldi
ajutine parkimiskorraldus, mida ka järgime.

Laupäeval, 11.07 toimub meil vabaõhumuuseumis aga Rannarahva festival
https://rannarahvamuuseum.ee/rannarahva-festival-2026/,  mis toimub kella
20.00ni ja millelt viimased lahkujad lähevad ca 20.30.

Vajaksime ajutise parkimiskorralduse pikendamist kell 15-21 täpselt
samamoodi nagu see muidu laupäeva esimeses pooles on.

Osalejate arvu on keeruline prognoosida, aga loodetavasti käib päeva
jooksul läbi ca 1000 inimest.

Eraldi liikluskorraldajaid me praegu ette ei näe, kui märgid paigas ja
voolavus päeva jooksul sujuv, siis ei tohiks neid vaja olla.

Lugupidamisega

Marje Kuusmik

Juhatuse liige

SA Rannarahva Muuseum

+372 5524657

[email-masked] <mailto:[email-masked]>