Subject: Arvamus uue tarbijakrediidi direktiivi osas EKALilt
From: "Siim Juks, Krediidiandjate Liit" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta", "Kaidi Urgas"
Date: Wed, 17 Jul 2024 17:03:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Loodan, et Justiitsministeeriumi töökal kollektiivil on suvi kenasti 
möödumas.

Eesti Krediidiandjate Liidul on hea meel võimaluse üle anda tagasisidet uue 
tarbijakrediidi direktiivi ülevõtmise valikute osas.

Edastame kirja lisas meie poolt koostatud arvamuse ning oleme avatud andma 
lisainformatsiooni, kui küsimusi tekib.

Oleme meeleldi valmis koostööks ning ka kohtuma, et meie alaliidu tegemisi 
ja vaateid täpsemalt tutvustada.

Parimate soovidega

Siim Juks
juhatuse liige
MTÜ Eesti Krediidiandjate Liit
Tel 5178198