Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 16:13:28 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05908 aadressile Harju maakond, Saue vald, Maidla küla, 11244 
Kiisa-Maidla tee // Hundikopli // Metsakopli tee // Oravakopli // Saariku 
tee L1 // Tulilille (Oravakopli ja Hundikopli liitumine madalpingel) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 (4) Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks 
asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27943917>  (menetlus nr: 
559084), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (HELENA UUSPÕLD) poole.