Subject: FW: Tähelepanu juhtimine
From: Ly Müürsoo <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jan 2024 16:03:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse inspektsioon!

Edastan üld e-posti aadressil pr Kirsika Kuutmale, pr Pille Lehisele ja pr 
Merili Koppelile edastatud e-kirja!

Palun kinnitage selle kättesaamist!

Lugupidamisega

Ly Müürsoo

pankrotihaldur

From: Ly Müürsoo
Sent: Thursday, January 11, 2024 3:58 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]' 
<[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Tähelepanu juhtimine

Tere veel kord!

Lisaks eelmisele e-kirjale palun mulle edastada peadirektori volikiri, mis 
on andnud pr Kirsika Kuutmale õiguse allkirjastada sellist tähelepanu 
juhtimist (jurist Kirsika Kuutma ei ole isegi mitte võimaldanud 
pankrotihalduril anda umbisikulisele märgukirjale oma seisukohta).

Andmekaitse Inspektsiooni tunnuslause on: ERAELU KAITSE JA RIIGI 
LÄBIPAISTVUSE EEST

Samas Andmekaitse Inspektsioon ise karistab pankrotihaldurit umbisikulise 
märgukirja alusel. Kus on siin läbipaistvus?

Tulenevalt eeltoodust palun tühistada tähelepanu juhtimine hiljemalt 
31.01.2024.a..

Kui Andmekeitse inspektsioon selleks ajaks tähelepanu juhtimist ei tühista, 
pöördun kaebusega Halduskohtusse Andmekaitse inspektsiooni vastu.

Lugupidamisega

Ly Müürsoo

pankrotihaldur

From: Ly Müürsoo
Sent: Thursday, January 11, 2024 3:29 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tähelepanu juhtimine

Lugupeetud Kirsika Kuutma, Andmekaitse inspektsioon ja Kohtutäiturite ja 
Pankrotihaldurite Koda!

Enne, kui Andmekaitse inspektsioon sellise tähelepanu juhtimise välja saats, 
kas ta üldse kontrollis, kas keegi on selliseid sensitiivseid isikuandmetega 
dokumente pankrotihaldurile üle andnud?

Ja kas tegelikult ka sellised sensitiivsed dokumendid on kuhugi sattnud?

Igal juhul on haldur kõik kapid ja töölauad enne ostjatele üleandmist teinud 
kõikvõimalikest paberitest tühjaks.

Lisaks sellele pöördus üks OÜ Eldred (pankrotis) vabastatud ja pettunud 
töötaja halduri poole ja küsis tagasi koopiat tema gümnaasiumi tunnistuse 
hinnetelehest. Sellele vabastatud töötajale ma vastasin, et mulle ei ole 
keegi hinnetelehte üle andnud ja ma ei ole seda hinnetelehte ka edasi 
andnud.

Täiendavalt julgen veel osundada, et viisakas ja osapooli võrdselt kohtlev 
oleks olnud, kui Andmekaitse inspektsioon oleks küsinud mistahes kaebusele 
ka halduri seisukohta, kuid kahjuks ei teinud seda ei Andmekaitse 
inspektsioon ega ka pr Kirsika Kuutma.

Selline n-ö tagaseljaotsuse tegemine ilma osapoolele (s.o haldurile) 
võimalust andmata oma seisukohta selgitada on Andmekaitse inspektsiooni 
poolt kohatu.

Lugupidamisega

Ly Müürsoo

OÜ Eldred (pankrotis) pankrotihaldur

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Sent: Thursday, January 11, 2024 3:00 PM
To: Pankrotihaldur Ly Müürsoo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tähelepanu juhtimine

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Tähelepanu juhtimine

Registreerimise kuupäev: 11.01.2024

Registreerimise number: 2.1.-1/23/1279-3142-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist