Subject: Infopäring drooni-intsidentide kohta
From: Andres Mereäär <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 12:43:52 +0200

Tere,

Tööst tingitud teadmisvajadusega seoses sooviksin uurida, kas teil on
jagada statistikat viimasel paaril aastal toimunud drooni-intsidentide
kohta. Huvitab eelkõige kooskõlastamata/reeglitele mittevastav UAV
lennutamine elutähtsa/olulise teenuse osutaja või riigiasutuse
territooriumil. Kuidas on sellistes olukordades reageeritud ning milline
on selliste intsidentide trend ajas jms.

PPA-ga olen sel teemal juba rääkinud, kuid nende statistika on kindlate
valdkondadega piiritletud ja seetõttu oleks hea, kui saaksime ka
teiepoolse nägemuse olukorrast.

Head!
Andres Mereäär
Riigi Infosüsteemi Amet, Infoturbe ekspert

58 6655 78

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.