Subject: C-497/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 11:41:43 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/387
Kohtuasja number: C-497/24
Vastuse kuupäev: 19.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: investeerimistoetused; maaelu arengu toetusmeetmed; maksu
ümberarvutamine; põllumajandustoodete ühine turukorraldus; veinituru ühine
korraldus
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1305/2013; määrus (EL) nr 1308/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7760

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium